A bejegyzés sorozat első részében kitértünk rá, hogy bár úgy érezheted, hogy lassan és döcögősen indul az év és nehezen találod, hogy miről is posztolj a social média felületeiden, azért nem árt, ha tollat és papírt ragadsz és alaposan átgondolod, hogy mi érdekelheti a célközönségedet. A reklámügynökségek Budapesten munkatársai szerint, nincs olyan vállalkozás, aki ne tudná feltölteni a januári content tervét értékes és hasznos, vagy éppen szórakoztató tartalmakkal. A reklám ügynökség a több éves tapasztalatai alapján úgy véli, hogy januárban remek ötlet lehet a fogyással, étrendváltással, mozgással, káros szenvedélyekről való leszokással, tanulással, fejlődéssel kapcsolatos témákban írni. A reklámügynökségek Budapesten úgy véli, hogy ezeken a témákon felül most januárban újra aktuálissá válik utazásokról is írni, akár egzotikus helyekről, akár egy síparadicsomról legyen szó. De jó téma lehet még a méregtelenítés, az időgazdálkodás, sőt, a reklám ügynökség jó pár olyan szolgáltatási területet is fel tud sorolni, ahol nagy aktivitást és vizibilitást lehet elérni, ha nem hanyagoljuk el a követőket. Például egy jógastúdió, vagy jógaoktató kihozhat kedvezményes áru éves bérletet, egy dietetikus kialakíthat évkezdő egészséges céljainkat támogató konzultációs csomagokat, egy étterem tarthat tematikus hónapot. Tematikus hónaphoz kapcsolódóan az ünnepi nehéz ételektől megcsömörlött emberek jó nagy csoportja például januárban veganuaryt tart, ami annyit jelent, hogy olyan ételeket esznek, ami egyáltalán nem tartalmaz állati eredetű összetevőket. A fentiekből is jól látható, hogy a témák tárháza szinte végtelen, sikeres és eredményes ötletelést, majd posztolást kívánunk januárra is!